צור קשר

רצפת אפוקסי

ייעודה של רצפת אפוקסי הוא לאטום, לחזק, לשמר ולהבריק ריצוף. יתרונה הגדול של רצפת האפוקסי הוא כי היא מסוגלת לתת מענה מצוין במקומות בהם ריצוף סטנדרטי איננו מועיל או אפקטיבי ויש רצון לריצוף יפה למראה ומעוצב.

מהן תכונותיה של רצפת אפוקסי?

ראשית, רצפת אפוקסי יעילה נגד החלקות והיא מצוינת במקומות בהם יש תנועה עמוסה של אנשים, בין אם הרצפה רטובה ובין אם היא יבשה. רצפת אפוקסי גם עמידה בפני שחיקה ולכן רצפת אפוקסי נפוצה מאוד במשטחים תעשייתיים בהם יש תנועה מרובה (משטחי העמסה, מחסנים, פסי יצור), בין היתר לאור העובדה שרכבים כבדים עשויים לשבור רצפה רגילה. בנוסף, רצפת אפוקסי עמידה מבחינה כימית ומגנה מפני נוזלים ומפגעים כימיים שונים ולכן היא יעילה במיוחד במפעלים סטריליים, בתעשיית המזון והתרופות ועוד. הרצפה גם עמידה בטמפרטורות גבוהות במיוחד ונמוכות במיוחד.

עובדות נוספות על רצפת אפוקסי:

רצפת אפוקסי יכולה להופיע במגוון צבעים ומרקמים אשר הופכים אותה לדקורטיבית ויפה למראה מלבד היותה יעילה ועמידה. ניתן לשים לב שבקניונים ומבנים ציבוריים נוספים בהם שמים דגש על מראה אסתטי משתמשים ברצפת אפוקסי ונהנים מיתרונותיה. רצפת אפוקסי הנה צורת הריצוף מועדפת במבנים ציבוריים נוספים כגון חניונים, מוסכים, אולמות תצוגה, מפעלים ועוד- וזאת בשל עמידותה הרבה והמראה שלה. לאור העובדה שרצפת אפוקסי היא גם בעלת מראה מבריק והיא קלה לניקוי ותחזוקה, גם משרדים ועסקים שונים מעדיפים אותה ומתקינים אותה. רצפת האפוקסי לא נשחקת בקלות ושומרת על מראה חדש, מבריק ועמיד לאורך שנים רבות.

כל מבנה ציבורי חשוף ברמה כלשהי למפגעים ולנזקים, בעיקר בגלל עומס של אנשים ומבקרים. על מנת לצמצם תאונות ונפגעים כתוצאה מרצפה חלקה משתמשים ברצפת אפוקסי שהיא בטיחותית מאוד ואמינה. רצפת אפוקסי, כפי שנאמר, צוברת הצלחות רבות בשל היותה בטיחותית מצד אחד ואסתטית ודקורטיבית מצד שני. הרצפה היא פתרון הריצוף היחידי בשוק שיכול לספק את שתי התכונות הללו במוצר אחד.

רצפת אפוקסי עמידה ואסטטית למגוון שימושים. שהם טכנולוגיות

רצפת אפוקסי עמידה ואסטטית למגוון שימושים. שהם טכנולוגיות

דילוג לתוכן